نعلــــــین سایبری

من فرزند دلیلم ... بپرس تا بگویم ... پاسخگویی به شبهات روز

من فرزند دلیلم ... بپرس تا بگویم ... پاسخگویی به شبهات روز

نعلــــــین سایبری

آیا نیازهایم را خوب می شناسم؟!

فرصت بندگی

از ما عجیب نیست دعایى نمیرسد
از تحبس دعا ک صدایى نمیرسد/
پر باز میکنم بپرم میخورم زمین
بال و پر شکسته به جایی نمیرسد/
اى میزبان فداى تو و سفره چیدنت
آیا ب این فقیر غذایى نمى رسد/
من سالها منتظر یک ضمانتم
آخر چرا امام رضایى نمیرسد
  • نعلین سایبری

نظرات  (۱)

  • در خطاب او انگشتهای من از هوش رفتند...
  • سلام
    با ارزوی قبولی طاعات و عبادات.
    وب زیبایی دارید
    موفق باشید.
    یا حق...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی