نعلــــــین سایبری

من فرزند دلیلم ... بپرس تا بگویم ... پاسخگویی به شبهات روز

من فرزند دلیلم ... بپرس تا بگویم ... پاسخگویی به شبهات روز

نعلــــــین سایبری

آیا نیازهایم را خوب می شناسم؟!

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

کربلای سوریه را دریابید

 

 

تکفیری ها / روز دختر را / این گونه جشن می گیرند…
کاش خبر دروغ باشد / که جلوی او / سر بریده اند / مادر و پدرش را..

 

 

 

نحن لسنا باهل الکوفه  لنترک علیا وحیدا

از مبارز کلیپ 

غیبت اقوام ایرانی...

یه ترکه رفت...

یه اصفهانی

یه قزوینی

یه شمالی

یه جنوبی

یه لر
یه بلوچ

یه کرد

.... بله!

ترکه آقا مهدی باکری بود، اصفهانیه حاج همت،

قزوینیه عباس بابائی،

شمالیه سید مجتبی علمدار،

جنوبیه حسین علم الهدی

لره، زین الدین و ....


خلاصه یه روز همشون پشت به پشت هم ایستادن برای ما،

اما ما...


دسمریزاد

شرح مختصر جریان:

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ مارسلو آرگی اسقف کلیسای سییلوس آبییرتوس (آسمانهای باز) مادرید پایتخت اسپانیا در مراسمی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعباس هاشمی مدرس حوزه علمیه قم و صدهاتن از مسیحیان برگزار شد، گفت: من به عنوان یک کشیش از همه مسلمانانی که در طول تاریخ و به هر شیوه ای اعم از توهین، شکنجه یا قتل، قربانی افراط گرایی مسیحیت شده اند، بطور رسمی عذرخواهی می کنم.

وی افزود: بدترین و وحشیانه ترین جنگها و درگیریها در جهان، جنگ مذهبی است و در یک تناقض بزرگ، متاسفانه برخی افراد به نام خدا به دیگران توهین می کنند، آنها را مورد شکنجه قرار می دهند و فراتر از آن، دست به کشتار می زنند.

این اسقف اسپانیایی، جنگهای صلیبی در گذشته را نماد بارزی از این وضعیت دانست و خاطرنشان کرد که متاسفانه، اینگونه رفتارها در شکل و شیوه های دیگر هنوز هم در جامعه بشری دیده می شود.

حجت الاسلام هاشمی نیز به عنوان مهمان ویژه این مراسم، پیش از اسقف اسپانیایی به سخنرانی پرداخت و در آن، رسالت مشترک مسجد و کلیسا را در دوران معاصر تشریح کرد.

 تصریح کرد: علاوه بر این، مسجد و کلیسا باید از بداخلاقیهای متعصبانه دینی در جهان جلوگیری کنند و مانع از هر گونه اهانت پیروان خود به پیامبر، کتاب مقدس و پیروان دیگر ادیان مقدس الهی شوند.

وی در این زمینه به اقدام تری جونز کشیش آمریکایی در سوزاندن نسخه ای از قرآن کریم اشاره کرد و اظهارداشت: اگر رهبران مذهبی و پیروان مسیحیت در جایی مشاهده کردند که به هر شیوه ای به پیامبر اسلام (ص)، قرآن و مسلمانان اهانت می شود، باید بدانند چنین کاری اهانت به اخلاق، دین و خدا است و باید جلوی آن را بگیرند.

حجت الاسلام  غلامعباس هاشمی در ادامه سخنانش، آیاتی از قرآن مجید را در باره حضرت مریم (ع) برای حاضران قرائت کرد و یادآور شد که اهانت به قرآن اهانت به حضرت عیسی و مریم (ع) نیز محسوب می شود.
اظهارات این روحانی شیعه با استقبال اسقف و حاضران در این نشست روبرو شد.

هاشمی در این مراسم ابراز امیدواری کرد که نشست مذکور نقطه آغازی برای تقویت همکاری و همفکری میان علما و اندیشمندان اسلامی و مسیحی به منظور همفکری برای حل مشکلات جوامع و جهان باشد.