نعلــــــین سایبری

من فرزند دلیلم ... بپرس تا بگویم ... پاسخگویی به شبهات روز

من فرزند دلیلم ... بپرس تا بگویم ... پاسخگویی به شبهات روز

نعلــــــین سایبری

آیا نیازهایم را خوب می شناسم؟!

شهاب مرادی

به بهانه روز معلم

یه روز گفت: حدست درست بود. من به خاطر حرف تو وارد کار عمیق اجرائی و سیاسی نمی شم.

منم بهش گفته بودم که: استاد مثل شما در زمینه خانه و خانواده نداریم.

مخصوصا با دغدعه ای که دارید و به فکر تربیت مشاورخانواده با سبک دینی هستید.

حجت الاسلام مرادی الان کلاس

نوپا (برای زوج های جوان)

کلاس آموزش مشاوره (برای روحانیون) و

کلاس مجردها(برای جوان های درآستانه ازدواج) رو برگزار می کنند که هر جلسه اش 4 ساعت است

و محفل مناسبی برای نگاه صحیح به سبک زندگی است.

اجرکم عندالله

 استاد عزیز روزت مبارک

  • نعلین سایبری

نظرات  (۱)

سلام
یعنی دمت قیژ
ایولا
شاد شدم
راستی ما برو بچه های جنبش رسانه ای حمایت از اصلح نیاز به کمک افرادی طراح و کلیپ ساز داریم 
کمک کنید
کمک معرفی کنید
دمتون گرم
حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی